mandag 2. februar 2009

Bedre sent enn aldri

Mot all min vilje må vel også jeg, som alle andre i klassen min (og resten av verden) hive meg rundt å få skrevet denne bloggen. Egentlig liker jeg blogger. Jeg synes det er gøy å lese om andres liv og meninger, noen mer interessante enn andre selvfølgelig, men det er en grunn til at jeg selv ikke har laget meg en egen blogg. Jeg vil ikke legg meg selv ut på Internett, å gjøre meg og mitt arbeid tilgjengelig for hele verden. Men nå er jeg altså tvunget til det av min egen norsklærer, og har ikke annet valg enn å gjøre det beste ut av det, ettersom det jeg skriver her mest sannsynlig vil ha innvirkning på min norskkarakter og jeg allerede har mottatt en anmerkning for og ikke ha skrevet dette innlegget for over to uker siden som opprinnelig var meningen.

Jeg bruker å besøke opptil flere forskjellige blogger hver uke. Det finnes mange som er både interessante, provoserende, inspirerende og komiske å lese. Det er god underholdning for en kjedelig ettermiddag uten noe bedre å gjøre. En av mine favorittbloggere er svenske Kenza. Hun har fått flere priser for bloggingen sin, blant annet en som Sveriges mest populære blogger og tjener flere tusen kroner i uka på bloggingen sin. På denne bloggen skriver hun om hverdagslige ting, mote, kjendiser hun treffer på, forskjellige tips osv. Om jeg hadde tjent flere tusen kr på bloggen min, hadde nok jeg vært flinkere til å skrive også, for jeg vet med meg selv at denne bloggen ikke kommer til å bli den mest oppdaterte og spennende, og jeg kommer svært tvilsomt til å skrive mer enn absolutt nødvendig. Men hvem vet, kanskje blir også jeg bitt av den smittsomme bloggbasillen som herjer blant ungdom verden over?

1 kommentar: